I need a job

Gua butuh kerja. Sakit betol bila MARA takde ni. Apa pun tak boleh dah. Rindu betol nak shopping, jalan jalan. Dah lah menganggur buah hati MARA pun dah takde. Sedih kemaen lagi. Agak agak ada tak duit yang jatuh dari langit?

8 ulasan:

kueh bakar berkata...

salam..

jemput join kontest...

dimana saya 'diliverpool'kan

hehe

Double A berkata...

kontest apa ?

penjajah minda berkata...

ada.duit yang di tabur dari atas.hye bdk degil =)

Double A berkata...

Auww ! Bestnyaa . Hikhik . Hi penjajah minda :)

betty berkata...

aku pun harap harap ade hujan duit turun di rumah aku..eh kau apa khabar. aku harap kau dan buah hati kau tu baik baik aja deh!

T O R ▲ berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
ghost writer berkata...

ada

tunggu orang buang duit dari pesawat.

(ikut celah mana ek?)

Double A berkata...

Itu pun kalau orang tu sudi nak buang duet tu dari pesawat . Untunglah kan .