Selamat Berpuasa

Pejam celik pejam celik. Dah bulan Ramadhan. Harap harap bulan Ramadhan tahun ni takdelah kene miss puasa. Nak ganti nanti liat bebeno. Hikhok. Saya dah ready. Bagaimana dengan kalian?

To all muslim, happy Ramadhan Al-Mubarak. Jangan ponteng puasa okay ;)

7 ulasan:

perempuan virgin berkata...

selamat berpuasa.

PK berkata...

selamat berpuasa juga lah..

gua syak, lu akan miss juga puasa.

k. daa.

betty berkata...

aku hadir aza!
slamat iya..slamat berpuasa..aku tidak sihat lately..jadi aku agak malas nulis..:) buah hati kau sihat?

Monster Globalisasi berkata...

selamat berpose.. nak ponteng cari port yang baik skit.. nanti kantoi.. kah kah kah..

Double A berkata...

Perempuan virgin : Selamat selamat ;)

PK : Ya lah aku pun dapat rasa yang aku akan miss puasa . Zzzzz !

Betty : Kau demam ke ? Banyakkan rehat ya . Buah hati aku sihat ;) Alhamdulillah .

Monster Globalisasi : Alaaa kalau perempuan makan kat tempat awam pun org mesti syak cuti umum . Hahaha .

ghost writer berkata...

tetap akan miss gak.

sedang yang lelaki tak perlu angkat bendera pun kantoi.

Double A berkata...

Sebab lelaki punya nafsu makan lagi kuat pada perempuan .